+45 28 56 36 83 christian@ce-it.dk

Drift, support og vedligeholdelse

En IT-serviceaftale kan tilpasses efter virksomhedens behov. Det er, kort fortalt, en løsning der dækker over alle ydelser, der har med IT at gøre - eksempelvis drift og support, men faktisk også meget mere. Det sikrer et stabilt fundament for virksomheden, da den vil blive dækket godt ind IT mæssigt.

Driften sikrer, at virksomhedens IT altid er up to date. Der foregår en konstant udvikling når det kommer til teknologi, så det er vigtigt at være med fremme. Drift, vedligeholdelse og opsætning er ting som ikke må overses. Derfor giver det god mening at hyre en professionel til at tage sig af disse. Det kan både foregå via en drift aftale alene, men det kan også ske som del i en større IT-serviceaftale.

Vi er hurtige til at hjælpe, så uanset om du søger en lokal IT-konsulent i Aarhus eller ej, så kontakt os for en uforpligtende snak om en IT-serviceaftale.

Support og rådgivning

En serviceaftale dækker også over support og rådgivning. Opstår der et problem, kan en medarbejder altid henvende sig for at få IT hjælp. Direkte ekspertassistance gør det lettere at klare de IT problemer, der kommer hen ad vejen. Vi oplever ofte, at PC support- problemer hurtigt og nemt kan løses via fjernstyring, og på denne måde går medarbejderens arbejdsdag ikke i stampe hele dagen.

Rådgivning i IT-udstyr tilbydes også. For eksempel råd til hvordan de mest almene problemer undgås, og hvordan man bedst beskytter data og lignende. Det kan også dække over almen vejledning i håndtering af software og systemer - med andre ord: support og rådgivning kan hjælpe på rigtig mange måder.

Support kan naturligvis også være til specifikke programmer, såsom Office 365 pakken. Igen noget der er utroligt essentielt for mange danske virksomheder. Office 365 er nemlig noget mange benytter, og det samme gør sig gældende for en række andre populære (og gode) programmer. Vejledning til brugen og flytningen af filer ved overgang tilbydes også (se mere under Office 365).

Tilpasning til ønsker og behov

En serviceaftale varierer selvfølgelig fra virksomhed til virksomhed. Vi tegner den aftale der imødekommer dine behov. Derfor kan vi altid tale nærmere om hvad der er behov for, og derefter udvikle en god strategi sammen.

Vi har både tegnet serviceaftaler med særligt fokus på overvågning og drift, og med fokus på brugersupport. Mulighederne er mange, og det er selvfølgelig også muligt med en aftale der er generel, og som dækker det meste.

Pointen er at serviceaftaler varierer og at de kan tilrettelægges efter virksomheden. En serviceaftale med fokus på overvågning og vedligeholdelse er forholdsvis simpel. Omvendt kan aftalen gøres mere dybdegående, ved også at inddrage support og rådgivning.

Kontakt os i dag for at få mere information. Vi kan tage en snak om en potential serviceaftale, der vil passe godt til din virksomhed.

IT-tjek

Få et besøg fra CE-IT og modtag rådgivning om de it udfordringer du står overfor i dagligdagen.

Det er gratis at få lavet et IT-tjek, såfremt der efterfølgende laves et samarbejde med CE-IT.

Prisen for et IT-tjek uden yderligere samarbejde: DKK 950,- pr. time. ekskl. moms.

CE-IT ApS © 2024 Cookiepolitik Udviklet af Optify